Ga direct naar de inhoud Ga naar de voettekst

Algemene voorwaarden

U ontvangt automatisch een e-mail met de reisbevestiging van flexiride.be voor de reis(sen) waarvoor u betaald heeft. U bent zelf verantwoordelijk voor het controleren of de door u ontvangen gegevens correct zijn. U ontvangt handmatig een e-mail met de reisdetails zodra de reis aan een chauffeur is toegewezen. Deze e-mail bevat de ophaalinstructies en het telefoonnummer van de chauffeur. flexiride.be zal u geen geld teruggeven als u deze e-mail bent vergeten mee te nemen. flexiride.be aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor gemiste vluchten, ongeacht de oorzaak, zoals verkeersvertragingen, ongevallen, pechgevallen, extreme weersomstandigheden of andere onvoorziene omstandigheden. Wij adviseren passagiers om 2 uur voor vertrek op de luchthaven aanwezig te zijn om rekening te houden met mogelijke onverwachte vertragingen onderweg van en naar de luchthaven. flexiride.be is niet verantwoordelijk voor passagiers die hun vlucht missen omdat ze niet 2 uur voor vertrek op de luchthaven aanwezig waren. U bent uiteraard vrij om minder dan 2 uur voor vertrek op de luchthaven te zijn, maar flexiride.be aanvaardt geen aansprakelijkheid voor gemiste vluchten als gevolg hiervan. Alle passagiers wordt geadviseerd om voorafgaand aan de boeking een adequate reisverzekering af te sluiten. Er vindt geen terugbetaling plaats van kosten aan passagiers die niet op hun chauffeur wachten en alternatief vervoer nemen. flexiride.be aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid indien de passagiers/bagage de capaciteit van het geboekte voertuig overschrijdt. Als u twijfelt over de capaciteit van het geboekte voertuig, neem dan direct contact op met de klantenservice van flexiride.be. Zorg ervoor dat u uw aankomsttijd en -datum in het Verenigd Koninkrijk doorgeeft en niet uw vertrekdatum. Als uw vlucht ernstige vertragingen heeft, informeer ons of de chauffeur dan zo snel mogelijk. flexiride.be maakt waar mogelijk gebruik van eigen vervoer, maar schakelt indien nodig ook externe bedrijven in. Reserveringen voor de volgende tijden en data zijn onderhevig aan een toeslag van 50% op de gepubliceerde prijzen: 18:00 uur op 24 december tot 23:59 uur op 26 december, 18:00 uur op 31 december tot 23:59 uur op 1 januari. Ook andere dagen kunnen hierdoor worden beïnvloed.

PRIJSSTELLING

De prijzen van flexiride.be worden handmatig berekend op basis van de afstand, reistijd en het aantal passagiers. flexiride.be behoudt zich het recht voor om een ander type auto te leveren dan het oorspronkelijk geselecteerde type, indien uw gekozen voertuig niet beschikbaar is.

WACHTTIJD

Bij ritten waarbij u wordt opgehaald vanaf een luchthaven, brengt flexiride.be geen kosten in rekening voor het eerste uur wachttijd na de landing van het vliegtuig. Wachttijdkosten worden echter wel in rekening gebracht zodra het eerste uur na de landing is verstreken en bedragen, ongeacht de reden, £30 per uur naar rato. Voor alle andere ritten worden wachttijdkosten van £30 per uur naar rato berekend vanaf de geplande ophaaltijd.

TOLLEN

Eventuele tolheffingen zijn niet inbegrepen in de online prijsopgave. De chauffeur zal u om het geld vragen, maar we kunnen het ook van uw kaart afschrijven als u dat liever hebt.

WIJZIGINGEN

Eventuele wijzigingen moeten per e-mail of telefoon aan ons worden doorgegeven. U ontvangt vervolgens een e-mail ter bevestiging van de wijziging. Wijzigingen mogen niet met uw chauffeur worden doorgevoerd. Alle boekingen moeten via ons kantoor worden gemaakt, via de website, telefoon of e-mail. Op deze manier worden bevestigingen verstuurd en is de reis verzekerd.

ANNULERINGEN

Flexiride.be we accepteren elke annulering mits ten minste 24 uur van tevoren melden wordt gegeven.

Houd er rekening mee dat er een €8 of 10% (afhankelijk van welk bedrag hoger is) Administratie-/transactiekosten per reis voor alle annuleringen. Alle annuleringen moet via e-mail worden gedaan., U ontvangt van ons een bevestiging. Als u geen bevestigingsmail van flexiride.be ontvangt, hebben wij uw annulering niet ontvangen. In dat geval kunt u ons buiten kantooruren bereiken op ons nummer: +32486625296.

PRIVACY

Wij gebruiken uw persoonlijke gegevens om de door u aangevraagde diensten te leveren (d.w.z. om uw bestelling te verwerken). We kunnen deze gegevens ook gebruiken voor controles, onderzoek en analyses om onze technologieën en diensten te beheren en te verbeteren. Indien nodig voor de uitvoering van uw overdracht, kunnen we bepaalde gegevens doorgeven aan derden.

REDENEN/DOELEN VOOR HET VERWERKEN VAN INFORMATIE

Wij verwerken persoonsgegevens om onze klanten een transportdienst te kunnen bieden, onze administratie en boekhouding bij te houden, onze diensten te promoten en ons personeel te beheren en te ondersteunen. We verwerken ook persoonsgegevens via een CCTV-systeem om beelden te verzamelen en te monitoren ten behoeve van de beveiliging en de preventie en opsporing van criminaliteit.

nl_BEDutch